Home sweet home!

6 oktober 2022 - Rotterdam, Nederland

Na een bijna 30-uur durende terugreis, zijn we gistermiddag weer heelhuids thuis aangekomen!

De terugreis bestond uit:

- een uur met de safari jeep naar de airstrip

- vlucht met Cessna vanaf airstrip naar Mfuwe airport

- vlucht van Mfuwe airport naar Lusaka airport

Lang wachten op Lusaka airport tot we konden inchecken voor de vlucht naar Joburg en daarna nog weer lang wachten tot we konden vertrekken

- vlucht van Joburg naar Amsterdam; die bovendien vertraagd was door verlaat vertrek vanuit NL vanwege de problemen op Schiphol.

Op dinsdagochtend vertrokken we om 8 uur vanaf de campsite en woensdagmiddag rond half 2 waren we thuis :-).

We hebben een prachtige reis gemaakt en volop genoten en gaan voorlopig ook nog even nagenieten. Er zijn nog wat foto's uit te zoeken en we zijn deze week nog vrij.

Daarna kunnen we ons gaan voorbereiden voor ons volgende Afrika avontuur, over 4 maanden. Hierover later meer!!

1. Carla:
    6 oktober 2022
    Wat een geweldige reis is dit geweest! En dan over 4 maanden weer op stap! Nu even lekker uitrusten en bijkomen van alles!
  2. Sandra Graafland:
    7 oktober 2022
    Echt fantastisch hoor!! Het was wel een flinke trip om er te komen en weer thuis ook maar het zag er super uit. En gelukkig weer veilig thuis. Ne eerst nagenieten!!
  3. Mier:
    9 oktober 2022
    Mooie reis geweest!!!
    En idd top om over 4 maanden weer en veel langer te mogen!!
    Succes komende week met opstarten op het werk!