Nog 1 nachtje slapen!

27 september 2019 - Delft, Nederland

Hoi allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we op reis naar Zambia! Een land dat voor ons allebei hoog op het verlanglijstje staat van landen in Afrika waar we echt geweest willen zijn!

We zijn inmiddels ingecheckt voor beide vluchten. We vliegen zaterdagavond eerst naar Dubai, om daar vandaan op zondag ochtend verder te vliegen naar Lusaka. Daar komen we zondagmiddag aan en ons 1e verblijf is op 15 km van het vliegveld, dus kunnen we een klein beetje acclimatiseren voor we echt op pad gaan!

Bij "profiel" kun je de route zien die we gaan afleggen. Ik hoop dat we af en toe wifi hebben zodat ik onze verhalen met jullie kan delen.

Tot blogs!

Marieke & Jeroen

1. Natascha De Hamer:
    27 september 2019
    Wat leuk!! Lijkt mij een prachtige reis.
  2. Trijs:
    27 september 2019
    Wauw, heel veel plezier. Weer een mooie reis.
  3. Ton:
    27 september 2019
    He wat vervelend voor jullie... echt.. héél vervelend...;-) Geniet er lekker van...x
  4. Henk en Riny Beekman:
    27 september 2019
    Veel plezier daar in Zambia. We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en prachtige foto's!
  5. Mier:
    27 september 2019
    Ik herken de bestemmingen, maar zou zo weer mee gaan!! 😜
    Heel veel plezier in Zambia!
  6. Miek:
    27 september 2019
    Kom maar op met de verhalen!
  7. Rob:
    27 september 2019
    Jullie worden al echte wereldreizigers!🗺
    Goede reis ✈️ en een hele fijne vakantie.
  8. Ilona:
    Heel veel plezier!😘
  9. Kunie:
    27 september 2019
    Wow, genieten met een grote G.
    Maak er een mooie en onvergetelijke reis van😀
  10. Annemarie:
    28 september 2019
    Fijne vakantie (mind the hippos)!
    Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen en de foto's.
  11. Renate:
    28 september 2019
    Wat een heerlijk vooruitzicht; benieuwd naar de verhalen. Geniet er van met zn 2-tjes! 😘
  12. Sandra Graafland:
    28 september 2019
    Ik ben net terug dus we wisselen elkaar mooi af. Ik wens jullie een super mooie reis toe en ga jullie zeker volgen :-)
  13. Carla:
    28 september 2019
    Wat een mooie reis gaat dat weer worden. Ik ga jullie volgen. Ik wens jullie heel veel plezier!
  14. Ina Coenraads:
    29 september 2019
    Vast een prachtige reis en ik blijf jullie volgen!
  15. Inge:
    30 september 2019
    Heel veel plezier en avontuur gewenst! Ik ga jullie belevenissen zeker volgen.
  16. Magdalena:
    2 oktober 2019
    Maak een mooie avontuur van jongens !!! 😀
  17. Rias:
    10 oktober 2019
    Door eigen vakantie en wat familiebeslommeringen ben ik erg laat met een reactie. Maar deze reis ziet er weer schitterend uit.