Weer op reis!

20 september 2022 - Schiphol, Nederland

Het is eindelijk zo ver! Na 3 jaar mogen we weer naar Afrika! En we gaan deze keer nog een keer naar Zambia; voor een groot deel naar gebieden waar we nog niet eerder geweest zijn!

We zijn inmiddels onderweg; morgenochtend gaan we de drukte op Schiphol trotseren en staat de vlucht naar Johannesburg op de planning!

1. Josmedinga:
    Goede reis.
    En geniet er samen van.
    Lieve groet. Mam
  2. Albert en Mattie.:
    20 september 2022
    We hebben jullie al uitgebreid goede reis gewenst en we vinden het heel fijn dat er weer een reisverhaal wordt gemaakt. We gaan jullie volgen. Veel plezier, geniet ervan en blijf gezond. Albert en Mattie.
  3. Rias:
    Lieve Marieke en Jeroen,
    Ontzettend veel plezier en mooie avonturen gewenst in Zambia.
    Ik vind het prachtig via jullie reisverhalen op de hoogte te blijven tijdens zo'n groot avontuur. Slaap lekker in jullie eigen bed vannacht en een hele goede reis morgen.
    Liefs Marijke en Rias
  4. Mier:
    20 september 2022
    Hele gave reis toegewenst en dat er maar veel moois gespot gaat worden!!
  5. Inge:
    Heel veel plezier!
  6. Miek:
    Eindelijk! Veel plezier!
  7. Chantal:
    21 september 2022
    Veel plezier! Ik ga je volgen hier. Ben benieuwd, krijg er zelf ook weer zoveel zin in!
  8. Carla:
    21 september 2022
    Leuk om je op deze reis weer te volgen! Ik wens jullie heel veel plezier en genieten van al het moois dat jullie gaan zien!
  9. Sandra Graafland:
    21 september 2022
    Beetje late reactie..sorry maar heel veel plezier en ik ga jullie weer online volgen. Groetjes San